آیا می توانم با ارومیه و کراتینین 8.9 بیمار Longan خوردن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار با سطح کراتینین بالا، پزشکان همیشه توصیه به خوردن میوه های تازه بیشتر است، اما آیا می دانید که همه از آنها مناسب برای شما می باشد. اگر شما آنها را به اشتباه، در کلیه شما ممکن است به جای محافظت در برابر آسیب دیده. به تازگی، یک بیمار از من خواست اگر او می تواند longan خوردن، چرا که او هیچ اشتها در حال حاضر و فقط می خواهم آن را بخورم. او یک بیمار اورمی با کراتینین 8.9 است، می تواند او longan خوردن؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

Longan نیز به عنوان Guiyuan در چین شناخته می شود، گرم و مرطوب است و می تواند به عنوان دارو استفاده می شود، بسیاری از انواع اثر، می تواند کم خونی، تپش قلب، بی خوابی، فراموشی، ضعف اعصاب را درمان می کند، و پس از بیماری، پس از زایمان ضعیف، و غیره اما آن را مناسب برای بیماران اورمی؟ کارشناس گفت: بیمار مبتلا به این بیماری باید آن را مصرف نمی کنند، زیرا longan حاوی پتاسیم و رژیم غذایی از اورمی است به ویژه با اشاره به باید پتاسیم محدود می کند. بیماران اورمی به طور کلی در سمت پایین پتاسیم، هیپوکالمی و پس از استفاده از دیورتیک ها به راحتی در این زمان اتفاق افتاده است به خوردن میوه های تازه تر و کلرید پتاسیم. برای آن دسته از بیماران کلسیم خون آنها کم است، به طوری که آنها می توانید مواد غذایی بیشتری که در کلسیم بالا هستند، مانند ماهی، میگو، گوشت، سوپ استخوان، و غیره خوردن

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که بیمار مبتلا به اورمی و کراتینین 8.9 باید longan و مواد غذایی مانند آن را بخورم. در یک کلام، بیمار باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت. اگر شما نمی دانید که چه باید به غذا خوردن، شما بهتر است متخصص تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای شما.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با ارومیه و کراتینین 8.9 بیمار Longan خوردن

 





:: برچسب‌ها: ارومیه، کراتینین 8 , 9، می تواند با ارومیه و کراتینین 8 , 9 بیمار Longan خوردن ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: